Projektowanie działań animacyjnych w sieci – narzędzia cyfrowe w pracy animatora kultury
Warsztaty online. 10.02.2021, godzina 10.00-14.00.
Podczas spotkania będzie można poznać bezpłatne narzędzia internetowe, przydatne podczas prowadzenia działań animacyjnych w internecie.
Przedstawione zostaną zarówno narzędzia służące do komunikacji, aktywizujące i angażujące uczestników, jak i te ułatwiające twórczą pracę z grupą.
Następnie uczestnicy poznają najciekawsze przykłady działań animacyjnych w internecie i zostaną zachęceni do podzielenia się swoimi doświadczeniami i pomysłami, by potem wspólnie zaprojektować działanie animacyjne online, odpowiadające na potrzeby wybranej grupy odbiorców.
Program warsztatu obejmuje:
- wspólne testowanie wybranych, bezpłatnych narzędzi internetowych,
- poznanie metod i technik pracy z grupą, które sprawdzą się w wirtualnym środowisku,
- projektowanie działania animacyjnego online z użyciem metody design thinking,
- wymianę dobrych praktyk, doświadczeń i inspiracji.
Warsztaty odbywać się będą przy użyciu platformy zoom i będą płatne. Limit miejsc 25 osób.
Koszt uczestnictwa to 36,90 zł., w przypadku finansowania w całości ze środków publicznych koszt uczestnictwa wynosi 30 zł.
Po rejestracji, osoby zapisane na szkolenie otrzymają informację o płatności. Po weryfikacji wpłat osoba zapisana i która opłaciła udział w warsztatach otrzyma zaproszenie z numerem dostępu na szkolenie w platformie zoom.
limit miejsc został wyczerpany
Prowadząca warsztaty
Czy wiesz, że narzędzia cyfrowe, takie jak gry i aplikacje mobilne i webowe, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość czy sztuczna inteligencja, są coraz częściej stosowane w projektowaniu oferty kulturalnej i edukacyjnej instytucji i organizacji? Technologie te mogą pomóc menedżerom kultury i animatorom w urozmaiceniu zajęć i warsztatów i stać się pretekstem do rozwijania poczucia własnej wartości, kreatywności, a także podnoszenia kompetencji cyfrowych u różnych grup odbiorców.
O tym opowie Sylwia Żółkiewska – projektantka, edukatorka, trenerka i animatorka kultury, autorka wielu publikacji dotyczących zastosowania nowych technologii w kulturze i edukacji.