Jesteś na stronie: Dyrektorzy Instytucji Kultury – ankieta
Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Szukaj
Menu główne
Instytut
Strategia rozwoju PIK
Wydarzenia
Aktualności
Oferta
Warsztaty
Zajęcia stałe w PIK – zapisy
Zespoły/grupy
Kamienica PIK – wnętrza
Wydawnictwa
Kontakt
Kup bilet
A
A
A
Strona główna
Dyrektorzy Instytucji Kultury – ankieta
Treść strony
Dyrektorzy Instytucji Kultury – ankieta
Dyrektorzy Instytucji Kultury – ankieta
1. Czy w Państwa instytucji prowadzony jest teatr amatorski, niezawodowy, koło teatralne?
*
a) tak
b) nie
2. Dla jakiej grupy przeznaczone są zajęcia? (można podać więcej niż jedną odpowiedź)
*
a) dzieci przedszkolne / nauczania początkowego (do 3 klasy)
b) dzieci ze szkoły podstawowej
c) młodzież szkół średnich
d) studenci
e) dorośli (25 lat – 60 lat)
f) seniorzy (60+)
g) nie dotyczy
3. Czy w Państwa instytucji pracuje osoba odpowiedzialna za działania związane z amatorskim ruchem teatralnym?
*
a) tak, pracuje instruktor teatralny
b) nasz pracownik jest animatorem kultury ale zajmuje się także działalnością teatralną
c) zatrudniamy osobę na umowę zlecenie, która zajmuje się jedynie prowadzaniem zajęć
d) nie mamy oddzielnego pracownika przeznaczonego do tego typu działań
e) nie dotyczy
4. Czy planują Państwo zatrudnienie pracownika / instruktora do spraw teatralnych w Państwa instytucji?
*
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
5. Czy planują Państwo delegować jednego ze swoich pracowników etatowych do działań związanych z reaktywacją amatorskiego ruchu teatralnego w Państwa instytucji?
*
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
6. Czy planują Państwo delegować jednego ze swoich pracowników na szkolenia związane z kursem instruktorskim, warsztatami dla instruktorów (w tym warsztaty i szkolenia online)
*
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
7. Czy interesują Państwa szkolenia z obszarów teatralnych w formie kursów, warsztatów, jednodniowych szkoleń?
*
a) tak, płatne i bezpłatne
b) tak, ale tylko bezpłatne
c) nie, nie jesteśmy zainteresowani
d) nie dotyczy
8. Czy preferują Państwo szkolenia teatralne w formie tradycyjnej i/lub w formie online?
*
a) w formie tradycyjnej i online
b) tylko w formie tradycyjnej
c) tylko w formie online
d) nie jesteśmy zainteresowani
e) nie dotyczy
9a. Jakimi formami teatralnymi byliby Państwo zainteresowani? (można podać więcej niż jedną odpowiedź)
*
dramatycznymi
lalkowymi / formy
ruchu / fizycznymi
pantomima / taniec
obrzędowymi
9b. Jakimi obszarami okołoaktorskimi byliby Państwo zainteresowani? (można podać więcej niż jedną odpowiedź)
*
drama
ćwiczenia z zakresy dykcji, emisj
budowanie spektaklu od podstaw
ćwiczenia integrujące
improwizacja
inne, jakie
inne, jakie
9c. Jakimi obszarami teatralnymi byliby Państwo zainteresowani? (można podać więcej niż jedną odpowiedź)
*
reżyseria światła
kostium
scena i obiekt
lalka teatralna
twórcze pisanie scenariuszy
adaptacja tekstu
budowanie sytuacji dramatycznej
muzyka w spektaklu
prawo autorskie / ZAiKS
inne, jakie
inne, jakie
10. Jakie terminy szkoleń byłyby dla Państwa najbardziej dogodne?
*
a) w tygodniu w godzinach przedpołudniowych
b) w tygodniu w godzinach popołudniowych
c) w weekendy
d) nie dotyczy
11. W jakim wieku jest pracownik zajmujący się działalnością teatralną w Państwa instytucji?
*
a) mniej niż 25 lat
b) 25-35 lat
c) 35 – 60 lat
d) 60 +
e) nie dotyczy
12. Jakie wykształcenie ma pracownik zajmujący się działalnością teatralną w Państwa instytucji?
a) średnie bez kursu instruktorskiego
b) średnie z kursem instruktorskim
c) wyższe nieprofilowe (np. nauczyciel)
d) wyższe profilowe (animator kultury, magister sztuki, itp.)
e) nie dotyczy
13. Jakie doświadczenie ma pracownik zajmujący się działalnością teatralną w Państwa instytucji?
*
a) duże doświadczenie zdobywane jako uczestnik, a później jako instruktor amatorskiego ruchu teatralnego
b) duże zdobywane jako uczestnik amatorskiego ruchu teatralnego
c) średnie doświadczenie zdobywane jako uczestnik amatorskiego ruchu teatralnego
d) małe doświadczenie
e) brak doświadczenia
f) nie dotyczy
14. Jakie zaplecze posiada Państwa instytucja do prowadzenia działalności związanej z amatorskim ruchem teatralnym? (można podać więcej niż jedną odpowiedź)
*
a) sala teatralna ze sceną
b) park oświetleniowy ze ściemniaczem
c) garderoba
d) sala z lustrami
e) sprzęt nagłaśniający
f) żaden z powyższych
g) nie dotyczy
15. Czy w budżecie instytucji mają Państwo przeznaczoną pulę na działania teatralne (działanie teatru, zakup materiałów do realizacji scenografii, kostiumów, organizacje premier, konkursy recytatorskie, itp.)?
*
a) tak
b) tak, ale posiłkujemy się pomocą sponsorów / dotacjami z konkursów projektowych
c) nie, na tego typu działania piszemy projekty
d) nie dotyczy
16. Czy kwota w budżecie, która jest możliwa do przeznaczenia na tego typu działania jest wystarczająca?
*
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
17. Z jakich konkursów Państwa instytucja stara się finansować swoje działania teatralne?
*
a) Ministerialnych
b) Urzędu Marszałkowskiego
c) gminnych / powiatowych
d) innych (jakich?)
d) innych (jakich?)
e) Nie dotyczy
18. Jakie kwoty chcieliby Państwo przeznaczyć na jednorazowe wydarzenie teatralne (premiera spektaklu / przegląd recytatorski)?
*
a) do 1.000 PLN
b) od 1.000 do 3.000 PLN
c) od 3.000 do 7.000 PLN
d) powyżej 7.000 PLN
e) nie dotyczy
19. Czy w ramach przygotowania do premiery chcieliby Państwo korzystać z fachowej pomocy? (można podać więcej niż jedną odpowiedź)
*
a) reżysera teatrów niezawodowych
b) aktora
c) scenografa
d) choreografa
e) muzyka
f) mistrza świateł
g) akustyka
h) nie dotyczy
20. Czy tekst, na którym Państwa instruktor bazuje przygotowując spektakl jest:
*
a) adaptacją
b) tekstem na wolnej licencji
c) sztuką autorską
d) nie dotyczy
21. Czy w zasobach Państwa instytucji znajdują się osoby, które mogą pomóc przy realizacji spektaklu? (promocja, akustyk, osoba od światła, plastyk, itd.)
*
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
22. Czy w kontaktach (uczestnicy zajęć, rodzice, dziadkowie, koło gospodyń, klub seniora, itd.) Państwa instytucji znajdują się osoby które mogą pomóc przy realizacji spektaklu? (promocja, akustyk, osoba od światła, plastyk, itd.)
*
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
23. Czy w działaniach teatralnych oczekują Państwo wsparcia merytorycznego ze strony pracowników Podlaskiego Instytutu Kultury w Białymstoku?
*
a) tak (Proszę napisać jakiego rodzaju wsparcia Państwo oczekują:
a) tak (Proszę napisać jakiego rodzaju wsparcia Państwo oczekują:
b) nie
c) nie dotyczy
24. Czy interesują Państwa cykliczne spotkania wspierające pracę instruktorów teatralnych jak konferencje, kongresy, szkolenia, warsztaty, przeglądy spektakli?
*
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
Państwa opinie dotyczące amatorskiego ruchu teatralnego:
*
Czy istnieje w województwie podlaskim amatorski ruch teatralny?
Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
*
Czy amatorski ruch teatralny jest zinstytucjonalizowany w naszym regionie?
Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
*
Czy amatorski ruch teatralny powinien być zinstytucjonalizowany w naszym regionie?
Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
*
Czy jest potrzeba działalności takiego ruchu?
Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
*
Czy istnieje możliwość pokazania szerszemu gronu efektów pracy teatrów amatorskich?
Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
*
Czy jest wystarczająca liczba szkoleń/warsztatów dla instruktorów teatralnych w województwie podlaskim?
Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
*
Czy istnieje wsparcie merytoryczne dla amatorskich grup teatralnych?
Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
*
Czy są przeznaczone odpowiednie środki na amatorską działalność teatralną?
Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
*
Czy istnieje społeczne zapotrzebowanie na działalność amatorskich teatrów?
Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
*
Czy działalność teatrów amatorskich rezonuje w opinii publicznej?
Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
*
Czy działalność teatrów amatorskich integruje społeczność lokalną?
Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
Wyślij