Jesteś na stronie: Rozwój publiczności (audience development)
Ładowanie Wydarzenia

Rozwój publiczności (audience development)

Rozwój publiczności (audience development)
Data
23 czerwca 2022
Czas
godz. 9:00
Miejsce

Szczegóły

Czym w praktyce jest rozwój publiczności? Kim jest publiczność?

Jak świadomie, strategicznie i holistycznie budować relacje pomiędzy instytucją kultury a społecznością, uwzględniając cele artystyczne, finansowe i społeczne organizacji? W jaki sposób badać potrzeby publiczności?

Wzrost uczestnictwa w życiu kulturalnym i artystycznym stanowi kluczowe wyzwanie dla otwartego społeczeństwa europejskiego, a rozwój publiczności zależy od gotowości i umiejętności każdej organizacji do stawiania ludzi w centrum wszystkich swoich działań. To podejście nabrało obecnie jeszcze większego znaczenia, ponieważ kolejne kryzysy zmuszają nas do zajęcia się w sposób systemowy rolą kultury w dynamicznie zmieniającym się świecie.

Podczas warsztatu porozmawiamy o wyzwaniach związanych z budowaniem relacji z publicznością, ale też nasze spotkanie będzie okazją do podzielenia się doświadczeniem i dobrymi praktykami.

Zapraszamy na szkolenie do Spodków PIK, które potrwa od godz. 9:00 do 16:00.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu to 150 zł netto + VAT.

Limit miejsc: 20 osób.

Formularz szkoleniowy

Prowadząca:


Magdalena Sadura – Menedżerka kultury, kulturoznawczyni, trenerka i facylitatorka. Specjalistka w zakresie komunikacji, koordynatorka i producentka międzynarodowych projektów teatralnych i interdyscyplinarnych. Ekspertka i konsultantka w obszarach budowania strategii komunikacji, networkingu, sprawnie działających zespołów i rozwoju publiczności. Trenerka rozwoju publiczności i członkini warszawskiej sieci ADESTE zrzeszającej praktyków i praktyczki AD. 

Obserwuje trendy zmian w kulturze, przede wszystkim te związane z demokratyzacją instytucji kultury oraz modelami nowoczesnych partnerstw na styku kultury i biznesu. Absolwentka studiów podyplomowych „Komunikacja Społeczna i Public Relations” oraz międzynarodowego szkolenia „Culture Management Programme”. Współpracowała między innymi z z Instytutem Adama Mickiewicza, Instytutem Teatralnym im. Zbigniewa Raszewskiego, Narodowym Instytutem Audiowizualnym, Instytutem im. Jerzego Grotowskiego, ESK Wrocław 2016, Kolektywem Badawczym, Fundacją Obserwatorium,  Fundacją Bęc Zmiana, Fundacją Avant Art Festival, Chórem Kobiet Marty Górnickiej, Warsaw Dance Department, Miastem Gdańsk oraz warszawskimi domami kultury.

Organizator

Telefon
85 740-37-22
Email
promocja@pikpodlaskie.pl
Strona internetowa

Miejsce

ul. św. Rocha 14, 15-879 Białystok, Poland
Telefon
85 744 68 63
Strona internetowa
Kategorie: Szkolenia