Szczegóły
Warsztaty dla animatorów, edukatorów i menadżerów kultury.
Jak zbudować ofertę, która będzie optymalną odpowiedzią na potrzeby odbiorców? Jak trafnie odczytać te potrzeby? Takie pytania zadaje sobie większość pracowników instytucji kultury. W dynamicznie zmieniającym się świecie trzeba umieć nadążać za potrzebami. Warto wiedzieć, jakie narzędzia mogą tu być pomocne, jak dostrzec potencjał w środowisku, w którym funkcjonujemy i jak go wykorzystać w tworzeniu oferty spójnej z zainteresowaniami i możliwościami lokalnych społeczności.
Na te pytania będzie można znaleźć odpowiedzi na warsztatach: Projektowanie oferty instytucji kultury w oparciu o diagnozę potrzeb społeczności lokalnej.
Koszt warsztatów to 150 zł / os.
Warsztaty poprowadzi Karol Wittels, politolog i socjolog, autor ponad czterdziestu raportów badawczych dotyczących kultury i oraz sektora pozarządowego. Specjalizuje się w badaniach instytucji kultury, uczestnictwa w kulturze oraz w realizowaniu diagnoz lokalnych. Jest prezesem Fundacji Obserwatorium i założycielem Grupy Obserwatorium (https://grupaobserwatorium.pl/o-nas/). Prowadzi autorskie zajęcia w Instytucie Kulturoznawstwa i School of Ideas na Uniwersytecie SWPS.
Regulamin
Formularz
Szczegółowych informacji udziela w godz. 8.00-15.00.
Dział Edukacji i Projektów PIK
tel. 85 740 37 28,
e-mail: edukacja@pikpodlaskie.pl