Szczegóły
Darmowe warsztaty – wydarzenia towarzyszące.
27 listopada, godz. 11:00 – 14:00 PIK ul. Kilińskiego 8 w Białymstoku
Warsztaty „Bliskie historie. Odkryj jak sprzedać mediom lokalność” – Iza Przewłocka, Pokoje Pracy Twórczej, ul. J. Kilińskiego 8 w Białymstoku, III piętro.
Formularz zgłoszeniowy – warsztaty z Izabellą Przewłocką
„Bliskie historie. Odkryj jak sprzedać mediom lokalność”. W Twojej lokalnej społeczności dużo się dzieje? Twoja instytucja organizuje ciekawe wydarzenia, a może realizujesz dobry projekt? Czas się tym pochwalić. Podczas warsztatów dowiesz się jak zainteresować media regionalne tak, by chciały przyjechać. Nauczysz się tak proponować temat, by był dla dziennikarzy atrakcyjny. Poznasz zasady sprawnej promocji wydarzenia – innej w radiu, innej w telewizji, a jeszcze innej w prasie. Bliskie Ci historie są cenne i ciekawe – zobaczysz, że także dla mediów.

Iza Przewłocka – teraz rzeczniczka, od zawsze dziennikarka… Znam świat mediów od dwóch stron. Wiem czego potrzebują, jak z nimi dobrze współpracować i skutecznie informować. Jestem dziennikarką i producentem telewizyjnym z wieloletnim doświadczeniem, dorobkiem i szerokimi kontaktami. Potrafię pisać teksty, wiem jak przykuć uwagę odbiorców. Doskonale znam środowisko dziennikarskie i oczekiwania opinii publicznej. Potrafię też promować, dbać o wizerunek, prowadzić kampanie PR, kampanie w mediach społecznościowych, zarządzać sytuacjami kryzysowymi. Przez lata pracowałam pod presją czasu i stresu oraz w pełnej dyspozycyjności. Jestem energiczna, pomysłowa i pogodna. Potrafię zarażać entuzjazmem i tchnąć energię w każdy zespół. Mam dar wyjątkowo szybkiego nawiązywania kontaktów z ludźmi. Do zobaczenia !
Warsztaty „Wykorzystanie lokalności, w tym stereotypów do promocji własnych produktów” – White Bits, Sala multimedialna, ul. J. Kilińskiego 8 w Białymstoku, I piętro.
Formularz zgłoszeniowy – warsztaty / White Bits
„Wykorzystanie lokalności, w tym stereotypów do promocji własnych produktów”. Wszyscy wiemy, że stereotypy istnieją, ale czy zdajemy sobie sprawę z ich realnej siły i potencjalnego ryzyka w działaniach promocyjnych? Czy są one pułapką, której należy bezwzględnie unikać, czy może narzędziem zdolnym przynieść wymierne korzyści?
Na warsztatach będzie trochę teorii i sporo realnych przykładów wykorzystania stereotypów w działaniach komunikacyjnych.

White Bits – wspieramy marki na każdym etapie budowania obecności online, dbamy o nie w zmieniającym się cyfrowym świecie.

